Sinoz Leke Kremi Yorumlar

Ad Soyad:
Yorum:
damla ceylan
bende tereddütle aldım çillerim ve güneş lekelerim var düzenli akşamları yatmadan önce jeliyle yıkayıp kuruladıktan snra ince tabaka halinde sürdüm 2 hafta snra acılmaya başladı memnunum krem bitince tekrar yazacağım
şule demirtaş
merhabalar.bende tesadüfen facebookta reklamını gördüm ve hiç tereddüt etmeden ilk kez bu kremi aldım.4 gün oldu güneş lekelerimde azalma görenler tarafından hemen fark edildi.çok memnunum SİNOZ
nur özdemir
ben denemek istiyorum ama inanmıyorum...sanki yalan gibi geliyor bana ...o kadar urun kullandım ki hiç bir etkisini görmedim kararsızım kullanan biri gerçekten doğruyu söyler ise sevnirim....
sevgi atilgan
Arkadaşlar kutu bitince hemen yine alacammm.sivilcem yok artik.lekelerimde baya bi azaldı.sivilce izlerine etkili ve dogum lekelerine de.arkadaşlarim da alacaklar.gözle gorulur fark var
melek özen
ben başka marka leke giderici krem kullanıyorum yaklaşık 2 aydır koyu lekelerimde çok fazla açılma ılmadı ,ama burdaki yorumları okuduktan sonra elimdeki leke kremi bittikten sonra sinoz alacam inş yorumcuların memmun kaldığı kadar bende kalırım
Sevgi atılgan
İki haftadır kullanıyorum. Sivilcelerim çıkmıyor artık fakat cilt lekelerim halen aynı.hafif bi açılma var gibi 1 ayın dolmasını bekliyorum merakla
esra türk
ben bu ürünü eczacımın tavsiyesiyle aldım. yazın ortaya çıkan lekelerim var. bu krem soyma yapmadığı için yaz kış kullnılır dedi şu an kullanıyorum bir kutu bitmek üzere lekelerim nerdeyse gitti diyebilirim. etrafımda herkese tavsiye ediyorum :)) gündüz bakım kremini de kullanıcam
yeliz durmuş
bende 1 aydır kullanıyorum lekelerimde çok az açılma var. arkadaşım kullandı bu ürünü 1 ayda lekeleri geçti. hemde onunkiiler çok koyuydu. ben biraz düzensiz kullandım belki bilmiyorum ama bir ayda çok bi değişim olmadı :(
yıldız turan
sinoz leke kremini 2 aydır düzenli kullanıyorum koyu güneş lekelerim vardı %80 oranında azaldı, şimdi iki kutu daha sipariş verdim kullanmaya devam edicam. ürün fena değil. ama piyasadan araştırdığım kadarıyla memnun olan da var olmayan da var. bir arkadaşın dediği gibi cilt tipine ve kuıllanıma göre etki süresi değişiyor. ama ürün keisnlikle işe yarıyor
sevil özer
benim sivilce lekelerimi 1 haftada geçirdi, arkadaşımın çok koyu güneş leleleri var 20 gündür kullanıyor biraz açılma oldu ama hala geçmedi. açıkcası arkadaşım hayal kırıklığına uğradı daha çabuk sonuç bekliyorduk :(( yüz temizleme jeli harika
yasmin oral
arkadaşlar yorumlarınızı bır kaç haftadır okuyup takip ediyorum sanırım bu krem cılt tipine ve leke tipine göre iyıleşme süreci var bende sipariş verdim umarım işe yarar ve sizede sonucu bildiririmm :)
aslı güneş
hem güneş lekem hemde sivilce izlerim var , yorumlardan cilt lekesinde etkili olduğunu anladım ama sivilce izleri için kullanan var mı acaba ??
nesliş
etkısı ne kadar sureklımı kullanmamız gerekıyor ömürlük etkısı varmı gecıcımı ve fıyatta hıc bır ındırım olmuyormu cok pahalı
doğa senem
hem güneş lekem hemde sivilce izlerim var , yorumlardan cilt lekesinde etkili olduğunu anladım ama sivilce izleri için kullanan var mı acaba ??
behiye uzun
çok tereddür ederek aldım, iyi almışım çok memnun kaldım teşekkürler sinozz
eylem soylu
bende arkadaşımın tavsiyesiyle 20 gündür kullanıyorum lekelerimde açılmalar var henüz tamamen geçmedi. gündüz bakım kremi siparişi verdim yeni leke oluşmasın diye bunu kullanın dediler. lekelerim geçtikten sonra gündüz kremine başlıucam :))
seda sayın
sinoz leke kremi gerçekten harika. arkadaşım 20 günde lekelerinden kurtuldu, gözümle görmesem inanmazdım. şimdi bir kutu sipariş ettim. hediye olarak güneş sütü seçtim inşallah benimde lekelerim geçecek. herkese geçmiş olsunnnn
sebahat çetin
güneş lekelerim vardı 20 gündür kullanıyorum koyulukları gitti krem işe yarıyor.
sevgi yazıcı
güneş lekesi var bende de yorumları okuyarak siperiş verdim bir haftadır düzenli kullanıyorum iyi gelicek inşallah en az bir ay kullanıcam...
Ceyla
çok takip ettim araştırdım bu kremi yorumlarıda okuyunca geneli memnun kalmış bugün sipariş verdim umarım çare olur... iyi gelirse tekrar yazıcam şimdiden teşekkürler ...
huriye çiçek
bende kullanmak istiyorum ama gerçekten işe yarıyormu faydasını gören arkadaşlar varsa bilgilendirsinler lütfen
Ayla Çakır
Merhaba, yorumların çoğunu okudum. Benimde yüzümde çok çil var.Yaklaşık 25 gündür bu kremi kullanıyorum. Henüz kendim fark etmedim. Fakat görenler çillerimde açılma olduğunu söylüyor.Kreme devam edeceğim sonucu tekrar yazıcam. Umarım iyi netice alırım.
seda yaşar
sinoz kremi eczacım önerdi. 1 aydır lekelerimde açılma var. fakat tamemen geçmedi. belki benim cildimde geç tesir ediyor. ama araştırdığım kadarıyla kullananların geneli bu üründen memnun kalmış.
burcu el
Merhaba..yorumlarınızı okudum.genelde kremden memnun kalınmış yuzumde vesırtımda gunes lekelerı var ve cıldım cok hassas..bır cok doktora gıttım genelı lazer tedavesı önerdı fakat cıldım hassas dıye yapmadılar.bır doktorda yazlı kışlı guneş kremı kullanarak bu lekelerle yaşamalısın dedi..yorumlara bakınca pek guvenılmıyor..her cilt tipinde farklı tepkiler verebilir..kullanmalımıyım bılmıyorum tereddütteyım..
deniz koç
bu kremin en güzel yanı yazında kullanılabiliyor olması. birçok leke kremi denedim hiç birinden sonuç alamadım. sinozu kullanınca yeni leke olmuyor. yaz kış kullanıyorum teşkkürler sinoz
burcu doğan
sinoz leke kremini geçen yaz 2 ay kullandım lekelerim gitti. bu sene cildimde başka lekeler çıktı. şimdi 2 kutu sipariş verdim. üründen çok memnunum. tavsiye ederim.
başak gezen
sinoz leke kremi etkili. 1 aydır düzenli kullanıyorum. yüzümde leke yok. omuzlarımda ve dekolte bölgemde vardı lekeler nerdeyse kaybolmak üzere.
DİLEK
MERHABA HANIMLAR ÖNCELİK OLARAK SÖYLEMELİYİM Kİ BİN BİR TEREDDÜTLE ALMISTIM BN BU KREMİ SADECE MERAKIMDAN YANAGIMDA BIR KISMINDA BIRAZ BI LEKE VAR ONUN ICIN ALDIM 2 GUNDR KULLANIYM AMA DAHA LEKE YE BI ETKISI OLMADI OLAMAZDA ZATEN 2 GUNDE AA CİLDİMİ YUMUSACIK PAMUK GIBI YAPIYO KIZARMA FALAN DA YOK EMİN OLABİLRSİNZ BN MAKYAJ YAPMADIGIM ICIN BUTUN GUN CILDIMDE DURUYO BAKALIM LEKE GIDECEKMI? UMARIM GIDER DE SIZLERE DE LEKELR İCİN GERCEK MANADA TAVSIYE EDEBİLİRİM 1 HAFTA SONRA TEKRAR YAZACAGIM TABI BU YAYINLANIRSA...HOŞÇAKALIN...
eda
25 gün oldu sinoz kremi kullanmaya başlayalı lekelerimde açılmalar var.
Nermin TAHRAN
7 haftadır kremi kullanıyorum cilt rengimde açılma oldu ancak lekelerde geçme yada açılma olmadı, olduysa da fark edilmeyecek kadar az sanırım...
ziynet çakır
benimde hafif güneş lekelerim vardı 15 gündür kullanıyorum güneşte çıkan çillerim yok oldu. ama arkadaşımın yanağında koyu güneş lekesi var 1 aydır kullanıyor açılma var ama daha geçmedi. ürün işe yarıyor ama anladğım kadarıyla lekenin durumuna göre değişiyor etki süresi. yine de şimdiye kadar denediklerim içinde en iyisi bu krem oldu.
deniz ayççek
sinoz kremi 2 aydır düzenli kullanıyorum ilk 1 ay hiç etkisini görmedim. kullanmaya devam ettim 5. haftadan itibaren açılmalar başladı. alırken 1 ayda geçer demişlerdi. benim lekelerim çok koyu. antalyada yaşıyorum. şimdi bir kutu daha sipariş verdim. galiba iki kutu bitmeden geçmiyor lekeler. yüz temizleme jeli çok güzel. daha önce mavi anemon kremini kullanmıştım cildimi daha taze tutuyor lekelerimi azaltmıştı ama bende sonradan yine çıktı. bu krem denemeye değer.sabırla kullanıldığında sonuç alıyorsunuz. herkese lekesiz günler
tülay üçgül
bende almak istiyom ama gercekten emin olamadım ama burdaki arkadaşlara güvenyorum yorumlarına bende alıp denemek istyom allahın izniyle inşalah etksini görürüm ltvn arkadaşlar gercekten işe yarıyorsa allah rızası icin paylaşınn kulanıyım ben heran paylaşacam hoşcakalınn
züleyha doğan
ben bu kremi hiç kullanmadım ancak benzeri onlarca ürün denedim dünyanın parasını harcadım bu işe üstüne 6 seans kimyasal peeling yaptırdım boşuna kendimizi kandırmayalım açıkçası buradaki yorumlarda hiç inandırıcı gelmiyor bana bu ürünün iyi olduğunu ispatlasınlar ben kendim her yerde bedava reklam yapayım
BETÜL B.
Kremi kız kardeşim kullanıyor düzenli kullanmadığı halde azalma var ama onunki sadece hamilelik lekesi bende yok yok misali sivilce güneş lekesi çil öyle böyle değil daha yaz tam gelmedi bile lekeler yine çoğaldı bende sipariş verdim bakalım nekadar etkisi olacak.cilt lekesi olanları anladığım için etkisini görürsem tekrar yorum yazarım.bu arada cildim çok hassas inşallah krem bir şey yapmaz.26.04.2013
safiye demir
sinoz kremi arkadaşım tavsiye etti. arkadaşım 1 ay kullandı lekeleri gitti. şimdi ben bir kutu sipariş verdim inşallah bende de işe yarar.
mine çarpan
kremi bir aydır düzenli kullanıyorum. bazı arkadaşlar ilk haftalarda sonuç almaya başladığını yazmış. bende ilk iki hafta hiç bir açılma olmadı. pes etmedim sabırla kullanmaya devam ettim. şu anda lekelerim %50 oranında açıldı. kız kardeşimle birlikte kullanıyoruz krem 1 ayda bitti. normalde tek ben kullansam iki ay giderdi. yüz temizleme jeli güzel birkaç sivilcem vardı onları da kaybetti. şimdi iki kutu daha sipariş verdim. kullanmayı düşünen arkadaşlar tereddüt etmesin. bir sürü kreme dünyanın parasını verdim fayda görmedim. ucuzun etin yahnisi yenmiyor. sinoz pahalı gibi görünsede etkisini görünce ucuz bile dedim.
seçil atalar
bu krem bir harika
şule aydın
sinoz kremi eczacımın tavsiyesiyle aldım 10 yıllık güneş lekelerim vardı 1,5 ayda bir kutu bitti lekeleirm %70 oranında açıldı. şimdi burdan ikinci kutuyu sipariş ettim. öncelikle şunu belirteyim eczanelerde bu ürün neden 125 tl ye satılıyor? ve yüz temizleme jeli hediyesi de yok. ürün işe yarıyor ama eczane fiyatlarınızda indirim istiyorum. birde ben sabah akşam sadece yüzüme sürdüm. omuzlarımdaki lekeler için işe yarar mı kullanan arkadaşlar varmı?
AYSEL KESKİN
merhaba bende 1 aydır kulanıyorum çok koyu lekelerim vardı açılma oldu ama tamamen geçmedi ve ikicin bir kutu almıyorum çunkü çok pahalı biraz indirim yapsalar çok güzel olur
serap
bende bugün aldım kremi yüzümde güneş lekesi+çil+hamilelik lekesi mevcut.bir kaç gün kullanıp sonucu paylaşıcam.burda ki yorumlara bakılırsa hrkes memnun açıkcası çoğu kullanıcı yorumu değilmiş gibi geldi bana ama ben sonuç ne olursa olsun yazacağım.yayınlar umarım:))
başak
krem güzel. gerçekten işe yarıyor. ama yüzümde, sırtımda, dekolte bölgemde, ve omuzlarımda güneş lekeleri olduğu için günde ikinci kutuyu yarıladım.bu gidişle iflas edicem .biraz daha indirim yapsanızçok sevinirim.
nergiz türker
sinoz kremi 1 aydır düzenli kullanıyorum. yüz temizleme jelini de çok beğendim. çok koyu lekelerim vardı. şu an çok yakından bakınca anca fark ediliyor. 1 kutuda tamamen yok olmadı. ama denediğim en iyi leke kremi bu oldu. 12 yıldır güneş lekelerim vardı. şimdi bir kutu daha sipariş ettim. benim gibi cilt lekesi olan bütün arkadaşlarıma aldırdım. başlarda çok tereddüt ettim fiyatından dolayı. ama daha öcne 69 liraya 40 liraya bir sürü krem aldım. şimdi anlıyorum ki aslında bu krem çok. ucuz. benim gibi lekesi olan herkese tavsiye ediyorum.
gülşah m.
sabredin kesinlikle işe yarıyor %75 i kayboldu bir buçuk aydır kullanıyorum...
burcu.ö
2 gündür kullanmaya başladım.umarım faydasını görürüm :)
gül sayıcıbaşı
bende mavi anemon kremini bugün aldım.müşteri hizmetleri kırışıklıklarla bereber yüzümdeki hafif lekelerede iyi geleceğini söyledi.bakalım nasıl olacak memnun kalırsam diğer ürünlerinide kullanacağım.özellikle inceltici ve sıkılaştırıcı jelini.Bu arada kremle beraber el yıkama jeli ,yüz yıkama jeli hediye geldi teşekkür ederim.memnun kalırsam düşüncelerimi paylaşacağım...
aysun demir
sinoz leke kremi kesinlikle işe yarıyor 2 ay düzenli kullandım 5 yıllık lekelerim gitti. cildim sakız gibi oldu. müşteri hizmetleriyle görüştüm bundan sonra mavi anemonu kullanın dediler. harikasınız sinozzz
nesrin yapıcı
bende 20 gündür kullanıyorum, krem daha yarı bile olmadı, sadece lekeli bölgelere sürüyorum çabuk bitmesin diye :) lekelerimde gözle görülür açılmalar var şimdi bir kutu daha sipariş ettim. yüz temizleme jelide harika. tavsiye ederim
HÜLYA Y.
Sinoz leke kremini 8 gündür düzenli olarak kullanıyorum. 40 yaşındayım ve yüzümdeki lekeler artık psikolojimi bozmaya başlamıştı. 8 gün olmasına rağmen lekelerde hafif açılmalar başladı bu değişikliği çevremdeki insanlar farketti. alırrken çok tereddüt etmiştim ama şuan çok memnunum. Faydasını görmedim diyen bazı arkadaşlar var ki onlara tavsiyem her cilt yapısı aynı değildir. cildinizde ölü hücreler fazlaysa etkisi daha geç olabilir. öncelikle cildin ölü hücrelerden arınıp tazelenmesi gerekir. Ürünün etkisini beklerken cilt yapınızı da hesaba katın ve sabırla kullanmaya devam edin.
birgül güngör
bende 15 gündür kullanıyorum güneş çillerimde görünür azalma var. daha önce bir arkadaşım doğuştan gelen çilleri için almış. müşteri hizmetleri yetkilisi doğuştan gelen çillere iyi gelmez dediği halde denemek için aldı tabiki işe yaramadı. ama benim güneş çillerim gitti. çok koyu lekelerim var onlarda açılma oldu ama geçmedi. yani arkadaşlar sonuçta ürün işe yarıyor ama ne için kullandığını nasıl kullandığnız önemli. ben adanada yaşıyorum bir sürü arkadaşım bu kremi kullandı lekesi geçti
betül m.
yayınlanırsa tabiki bu yazdığım.hiç bir işe yaramadı kesinlikle 5 gün oldu kullanalı.ilk kullanımda fayda gördüm diyen arkadaşlar nasıl oldu bilmiyorum-22-03-2013
filiz yalım
ben 2 haftadır düzenli kullanıyorum,çok memmun kaldım benim ki güneş lekesi değil sonradan çıkan çildi 32 yaşındayım.herkese tavsiye ediyorum mükemmel bir ürün.
Tülin
Çillere bir faydası var mı?Daha önce mavi anemon kremini kullandım ama bir faydasını görmedim.Çilleri için kullanan arkadaşlar yorum yazarsa sevinirim.
NAZAN ETKİN
Merhaba : Sinoz krem le tanısalı 1 ay oldu daha oncelerı yuzumdekı cıller ıcın cok sey denedım fakat renıgını ve ten rengımı acmaktan baska bır sey yapmadı benım kucuklugumden buyana yuzumde cıllerım var acık renklı ama yınde var ve guneste koyulasıyorlar sinoz kremı kulladıgımdan buyana renklerı daha acıldı ve bazıları yok oldu ustune basarak soyluyorum ten rengımı degıl sadece cıllerımın rengını acıyor.Ayrıca Sinoz kren yetkılelerıne odememde yaptıkları ıncelıkten dolayı cok tks.saygılarımla
Ziynet
Arkadaşlar Bende Şimdi Sipariş Verdim.Yorumların hepsini Tek Tek Okudum Olumsuz Hiç Bir Yorum Görmedim E Tabi Burda Biraz Düşündüm Tabi ürün Elime Geçtiğinde Sonuçları Bende Sizlerle Paylaşıcam... Umarım İşe Yararr...
derya şen
yüzdeki lekeler için kaç kutu kullanmak gerekir.1kutu kaç ay gidiyor
Birsen
Benim sivilceden sonra kalan lekelerim var.Çok şey kullandım fakat iyi bir sonuç alamadım. Buradaki yorumlar dikkatimi çekti.Ürünü kullanan herkes memnun. Sipariş verip gelişmeleri sizinle paylaşacağımm.
nısa tok
benımde yuzumde cıllerım var acaba nekadar etkılı oluyor cıllerde bılgısı olan varsa yazsın sınoz yetkılıerı acıklama yaza bılırlermı tesekkurler
selin uzun
Yorumlara göre sipraşimi verdim. Bol kırmızı sivilce lekelerim var inşallah geç olsa da geçer. Etkilerini burdan paylaşacağım :)
behide uysal
leke kremini 2 haftadır düzenli kullanıyorum. cildimde gözle görülür değişiklikler var. tamamen geçmesede faydasını gördüm. inşallah lekelerim bitecek
safiye kaya
yaklaşık iki haftadır kullanıyorum ama bir fark göremedim üc günde etkisini görenler atıyordur bence ama yinede etkisini göreceğime inanarak sabırla kullanacam
gülin ipek
arkadaşlar sinoz leke kremini 2 aydır düzenli kullanıyorum. çok hafif güneş lekelerim tamamen gitti. koyu lekelerim de epey açıldı. (sanırım tamamen gidecek) ama epilasyon lekelerime ve hamilelik lekelerime hiç etkisi olmadı. kullanmaya devam ediyorum eğer bi gelişme olursa yine yazarım. ama hamilelik lekesi için alanlar iki kere düşünsün derim. müşteri hizmetlerine durumu ilettim, yüz temizleme jeli ile birlikte kullanın dedi. kampanya yapmışlar şimdi jelle birlikte bir kutu daha alıyorum.
ayşe berra
sinoz leke kremini hergün düzenli kullanıyorum. güneş lekelerime çok fayda etti. ama hamilelik lekelerim çok az açıldı. bu konuda bilgisi olan varsa aydınlatabilirmi kaç ay kullanmak gerekiyor?
zeynep kır
ben leke kremini 2 aydır kullanıyorum en koyu lekelerim bile geçti. ama ürünü satan yetkili lekeleriniz gittikten sonra hergün güneş koruyucu kullanın yenileri çıkmasın dedi. yani cildimde yeni lekeler çıkabilirmiş ben pek memnun kalmadım bu durumdan.
Nilay Işık
Arkadaşlar yorumlarınızı okudum Herkeze iyi gelmiş anlaşılan hafif bendede lekeler var bende sipariş vermeyi düşünüyorum peki gözenek sıklaştırmaya etkisi varmıı ?
hamiyet üstün
1 haftadır kullanıorum hala bır etkı etmedi,bakalım 2 hafta daha kullanacağım
ayşe demir
merhaba ben de buradaki yorumlardan etkilenerek sinoz kremi sipariş etim, 3 haftadır kullanıyorum, elmacık kemiklerimin üzerindeki güneş lekeleri neredeyse tamamen kayboldu, ama benim kremi alış amacım yüzümde lazer sonrası yanık şeklinde oluşan lekeleri geçirmekti , bunlara pek fayda etmedi, lazer sonrası oluşan lekeer için kullanıp fayda gören arkadaşlar var mı?varsa yorumlarını merak ediyorum..
meryen bekçi
burdaki yorumlara güvenerek aldım 1 aydır kullanıyorum. hafif güneş lekelerim vardı hepsi gitti. kullamaya devam ediyorum. bırakırsam lekeler geri gelirmi bilen varsa yardımcı olabilir mi? yoksa hergün güneş kremi kullanmak gerekirmi?
zerrin atasoy
sinoz kremi 20 gündür kullanıyorum. lekelerimde açılma oldu. omuzlarımda da kullandım etkisini gördüm. bir kutu daha sipariş verdim. kullandıklarımın en iyisi diyebilirim
gülay gül
sinozun bu kremini 2 aydır kullanıyorum dün 1 kutu bitti, lekelerim çok koyuydu tamamen geçmedi. ama ciddi manada etki etti. şimdi bir kutu daha sipariş ettim, sanırım bu yaz lekesiz geçecek. tavsiye ederim
gülşen
kremi almadan önce bu yorumların site tarafından bilinçli konulduğuna inanıyordum çünkü çoğu olumlu yorumlardı. ben kremi bugun itibariyle 1 haftadıır kullanıyorum ve sürdüğüm ilk gecenin sabahında farkı farkettim. akne probleminden sonra kalan kırmızı nokta seklınde lekelerim vardı bayagıdır gecmiyordu ne denedıysem olmadı. bu krem ılk gunden hafifletti lekeleri ve her gecen gün yuzum daha da acılıyor hem rengi acılıyor hem de lekeler.tavsiye ediyorum herkese..
göksel u
arkadaşlar yüzümde 10 yıllık koyu lekeler vardı 1 aydır kullanıyorum bir kutu bitmek üzere %80 açıldı bu krem bi mucize.
nurşen kurt
şimdiye kadar çok leke kremi denedim. ben sinoz kadar etkilisini görmedim. 15 günde lekelerim açıldı. çok koyu doğum lekelrim vardı. ben çok memnun kaldım. güneş lekesi olan bir arkadaşıma sipariş verdim şimdi. inşallah onada iyi gelir. herkese geçmiş olsun
DİLARA ERAY
Ürünüm yeni geldi ilk kez bu sabah kullanmaya başladım umarım işe yarar benim derin olarak sivilce lekelerim var tekrar yorum yazıcam kullandıkça
saadet demir
izmirde yaşıyorum çok koyu güneş lekelerim vardı 1,5 ayda lekelerim kayboldu. şimdi bir kutu omuzlarım için aldım. yüz temizleme jelide eklettim. ben çok memnun kaldım inşallah herkese faydaslı olur lekelerden kurtulmakta varmış çok teşekkür ederim
medine soylu
1 kutu kullandım sonuçlar inanılmaz arkadaşlar, şimdiye kadar boşuna leke kremlerine para vermişim. arkadaşlarım için şimdi 3 kutu daha sipariş ettim çok memnunum mutlaka deneyin. yüz temizleme jeliyle kullanın daha etkili.
nilay demir
çok koyu güneş lekelerim vardı 1 ayda %80 azaldı tamamen gitmedi ama ikinci kutuda biteceğini anladım. şimdi ikinci siparişi verdim ben çok memnunm tavsiye ediyorum
serap ispiroğlu
olulmlu yazılan yorumlara yer veriyor memnun kalmayanlarının yorumları neden yok
Hatice
1 ay önce kullanmaya başladım.Sabah-akşam düzenli bi şekilde sürdüm.Ben boynuma da sürdüm yüzümle boynum arasında ton farkı oluşmasın diye.İlk 3-4 gün birdenbire bi farklılık oldu çillerimin ve doğum lekelerimin rengi birden açıldı.Böyle giderse krem bitmeden hepsi geçecek sandım.2.hafta ten rengimde sevimsiz bi renk oluştu çiller nokta şeklinde değil bölgesel lekeler şeklinde idi.Yine de kullanmaya devam ettim.Bunu tedavinin bir parçası olarak görüp sabrettim. 25 günün sonunda kremim bitti.Şimdi cildim eskisine göre çok daha iyi görünüyor.1 kutu daha sipariş vermeyi ve lekelerimden tamamen kurtulmayı düşündüm. Sonra bir hafta bekleyeyim.Lekeler geri dönerse bi daha kullanmam dedim.Sonra baktım lekeler geri dönmedi.Şimdi 1 kutu daha geldi.Dünden beri onu kullanıyorum. Bu kutu bittiğinde sonucu yine yazarım.
elif g
sinoz leke kremini 1 aydır kullanıyorum 1 kutunun yarısı gitti. sivilce lekeelerim 1 haftada silindi. koyu güneş lekelerim var şu an yüzde 50 açıldı sanırım bir kutuda lekelerimden kurtulucam. ben memnun kaldım aldığınız para helal olsun sinoz
fatma haykır
ben 1 kutu bitirdim hiç bir etkisini göremedim.verdiğim parada boşuna gitti
elif sezgin
ben güneş lekesınden kaynanan lekelerım var cok açık rengı çok acık olan lekelerede gecme oluyormu
deniz d
arkadaşkar bu krem bi ilginç. sanırım cilt tipine kullanmaya ve lekeye göre etkisi değişiyor. benim hafif güneş lekelerim vardı geçti. arkadaşımın hamilelik lekeleri vardı 2. kutuyu kullanmaya başlayınca açılmaya başladı. kardeşimin sivilce lekeleri için aldık 1 haftada sivilce lekesi gitti. krem işe yarıyor evet ama lekenin durumuna yada cilt tipine göre süreç belli oluyor. ben burdan sabırlı olmanızı tavsiye ediyorum.
Elif B.
Kullanılan bölgenin yapısına, lekelerin durumuna ve cildin ürüne karşı vereceği tepkiye bağlı değişiklik gösterebildiği için 2 3 ay sabırla denemenizi tavsiye ederim.ben kullanalı 50 gün oldu baya açılma oldu sizinde memnun kalabileceğinizi düşünüyorum arkadaşlar..sinoz'a teşekkürler...
aysel daş
epilasyon lekelerinden kurtulan varmı arkadaşlar sir agda yüzünden dudagımın üzerinde bıyık gibi koyu leke kaldı tereddütte kaldım faydası olurmu diye
fatime b.
neden ilk kullananlar yorumlarını yazıyor da daha sonra devamını getirmiyorlar. olumlu yada olumsuz daha sonraki gelişmeleri de yazsınlar lütfen, almayı düşünenler için daha iyi,etkili olur diye düşünüyorum.tşk...
sevim sezer
faydasını görürsem mutlaka yazıcam bugün sipariş verdim.
fatma tepe
bende çil ve sivilce lekeleri var umarım işe yarar az önce sipariş verdim ve işe yaramazsa kesinlikle yazacağım buraya
emel z
bende sinozun yüz temileme jeliyle kullandım etkisini gördüm. tıkalı gözenekleri açınca cilde daha iyi nüfuz ediyor anladığım kadarıyla. 15 gündür sabah akşam kullanıyorum lekelerimde açılma var. bakalım 1 ayın sonunda ne olucak. allah herkesin yardımcısı olsun lekeler çok kötü
dilek uslu
arkadaşım sinoz leke kremini kullanıp sivilce izlerinden kurtulmuş. benimde hamilelik lekelerim var kullanan arkadaşlar memnun kaldılarsa yazarlarsa sevinirim.
ceyda sevim
çok terddüt ederek aldım ama10 senelik güneş lekelerim bir kutu kullanımla gitti sinoz yetkilerilerin çok teşekkür ediyorum. arkadaşlar yüz temizleme jeliyle birlikte kullanın çok etkili leke kremi alınca 10 liraya jel veriyorlar mutlaka alın derim
Sinem soydaş
Sinoz kremi 1 aydır kullanıyorum güneş lekelerim çok azaldı. hamilelik lekelerimde azalma var ama tamamen geçmedi. sinoz yetkilisi hamilelik lekeleri en zor lekeler dedi. kullanıpda hamilelik lekelerinden kurtulan varmı arkadaşlar
fatma kara
çok memnun kaldım.herkese tavsiye ederim.ancak 1-2 ay sabırla kullanmak gerekiyor.
ayşegül sert
bende sinoz kremi çok korkarak aldım resmen elim titredi alırken :) ev hanımı olarak bütçelerimizi aşıyor. ama bir haftadır kullanıyorum eşim en ne yaptın yüzüne çillerin kayboldu dedi. bu lafa bile değer 99 tl :) teşekkürler sinoz
Elif İnce
İlk başta tereddüt ederek ve fiyatının pahalı olduğunu düşünerekte olsa 1 kutu aldım kullandım. Çok koyu renkli sivilce lekelerim vardı renk tonumda ve sivilcelerimde gözle görülür açılmalarım oldu 2 kutu daha sipariş verdim inşallah tamamen kurtulurum ve paramda boşuna gitmemiş olur sinoza teşekkür ediyorum....
neşe çiçek
yorumları okudum almaya karar verdim ama 1 ay 2ay kullandık lekelerden kurtulduk diyelim bıraktık kremi kullanmayı sonra tekrardan lekelenme olucakmı ömür boyumu kullanmamız lazım bu kremi
bahar aydın
merhaba ben sinoz kremi 2 gündür kullanıyorum ve lekelerimde hafifte olsa açılma var.herkese tavsiye ederim .1 ay boyunca kullandıktan sonrada sonuçları yazıcam.
bahar ürk
sinoz leke kremini 2 haftadır kullanıyorum ama henüz bi çözüm olmadı ilerki günlerde olursa yazıcam buraya
Ş.Ceylan
merhaba siroz kulananmak istiyen herkeze tavsiye ederim ben roaccutane sivilce tedavisi gördüm ve yüzümde son hafta lekelenme berbattı ve ve doktorum kesti lekelerimme bi ürün almamı söyledi ve ben sinozun leke kremini almak istedim ikinci kutuyu aldım kullanıyorum lekelerimin rengini açtı o çirkin beni rahatsız eden koyu rengi gitti herkezin almasına tavsiye ederim....
emine A
BENDE ALDIM 5 GÜNDÜR KULLANIYORUM BAKALIM ÇİLLER GİTÇEKMİ GÖRCEZ
kübra karakaya
ürünü yeni aldım 4 gündür kullanıyorum yüzümde küçük açık renkte ve burnumun üstünde çillerim var henüz çok yeni aldığım için çillerde bir etkisini görmedim ama cildim yumuşacık oldu ve pürüzsüzleşti ....umarım çillerin yokolmasını sağlar...
gurbet kabakçı
bugün krem elimde olacak inanın arkadaşlar işe yarıyomu yaramıyomu kesinlikle doğruyu yazacam zaten bu kremde işe yaramazsa artık çillerimi kabullenecem
meryem uzun
sinoz kremi çok ama çok tereddütle aldım. açıkcası paramın çöpe gideceğinden korkuyordum. biraz araştırdım ve sonunda almaya karar verdim. 15 gündür kullanıyorum ve lekelerimde çok fazla açılma oldu. tamamen geçmedi ama zaten kremimde bitmedi. bitmeden ikinciyi sipariş ettim. omuzlarımdaki lekelerede sürücam. benim gibi tereddütte olan arkadaşlar hiç düşünmesin derim. sinoz yetkililerine ilgi ve alakalrından ötürü teşekkür ederim
Ela K.
merhaba kremin reklamını yeni gördüm yaklaşık1 ayda lekelerin gittiğini öğrendim yorumlardan peki lekeler gittikten sonra kremi bırakınca lekeler tekrardan çıkıyor mudur? Bunun cevabını nasıl öğrenebilirim acaba?
ZEYNEP T.
SİNOZ U BUGÜN SPARİŞ VERDİM.KULLANMAYA BAŞLADIĞIMDA SONUÇLARINI YAZICAM.İNŞ.SÖYLENİLDİĞİ GİBİ YARDIMCI OLUR BENDEDE ÇİL VE SİVİLCE İZLERİ VAR.EĞER BUNLARI YOK EDERSE.KİMSE KORKMASIN.
mehtap köse
ben bu kremi yeni aldım yanında deneme boyutu olarak yüz maskesi de gönderilmiş ve ben maske yi kullandım yüzümde süper bir rahatlama hissettim ve 2 defa kullandım inanın bana 2 kullanımda bu kadar çabuk etki göstericeğini düşünmedim ve kesinlikle daha uzun kullandığımda faydasını görebileceğimi düşünüyorum buna dayanarak mavi anemon çiöeği kremini ve maskesinide bugün sipariş verdim bir krem ilk etapta ne kadar faydalı olabileciğni belli ediyor tavsiye ediyorum şiddetle hemde .
şenay aydoğdu
sinoz leke kremini bende arkadaşımın tavsiyesiyle aldım. 1 aydır hiç aksatmadan düzenli kullandım ve inanın bana lekelerimden eser kalmadı. beyaz tenliyim ve yazın en ufak bir güneşte çillerim çıkıyordu. koyu güneş lekelerim vardı hepsi gitti. çok ama çok memnun kaldım. ne kadar arkadaşım varsa aldırıyorum. şimdi kendime bir tane daha sipariş ettim
eda çınar
mükemmel bir krem mucize gibi bir şey tavsiye ederim arkadaşlar daha 15 gün oldu kullanmaya başlayalı lekelerimde çok fazla azalma oluştu
elmas dilsiz
ben 13 gündür kullanıyorum fakat hiç bir değişiklik olmadı yavaş yavaş motivem düşmeye başladı çook inanarak başlamıştım çünkü :( umarımaksi olur ve etkisini gösterir.
hacer uzun
bende 3 ayrdır kullanıyorum kremi. ilk başlarda çok yavaş açılma yaptı. müşteri hizmetrleriyle görüştüm sabırla kullanmamı önerdiler 2 ayda yüzümdeki koyu güneş lekeleri kayboldu. şimdi omuzlarımda kullanıyorum 2 kutu daha sipariş ettim ben çok memnun kaldım. leke sorunu olan hanımlar tsabırla kullansın bence
sibel
bu yorumların ne kadar gerçek oldugunu nasıl anlarız
AYŞEGÜL S.
SİYAH NOKTALARDA İŞE YARIYOR MU? LÜTFEN KULLANAN ARKADAŞLAR YORUM YAPSIN.
fidan A.
benim yüzümde önceden oluşan güneş lekeleri vardı. Hamileliğimden oluşan lekelerde birleşince lekeler çoğaldı. acaba bu kremi kullansam bir faydasını görürmüyüm.kullanıpta faydasını gören arkadaşlar lütfen yorumunu yazsıb. bekliyorum.
saniye erdem
5 yıldır yüzümde ve omuzlarımda güneş lekeleri vardı. 1 aydır sinoz krei sabah akşam düzenli kullandım bir kutu yarım olmadan benim lekelerim gitti diyebilirim. bu kremi herkes kullanmalı. tereddütü olan arkadaşlar hiç düşünmesin diyorum. yorum yapan arkadaşlar göz kreminden memnunmu? onuda kullanmak istiyorum
Hülya çelik
sinoz kremi bir arkadaşımın tavsiyesiyle aldım. o bir ay kullandı lekeleri geçti. ama ben 15 gündür kullanıyorum lekelerimde açılma bile yok. nedenini anlamadım. arkadaşımın lekeleri çok koyu olduğu halde kaybolmasına rağmen benim 15 günde neden açılma olmaz bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olsun. yanlış mı kullanıyorum?
nermin halıcı
uzun uğraşlardan sonra yıllardır geçiremediğim lekelerimi sonunda bitirdim. ilk bir hafta çok değşiklik olmadı. sonram müşteri temsilcilerinin yönlendirmesiyel sabah akşam kullandım. kullanmadan önce hep yüzümü temizledim. dışarı çıkarken bile hep sürüp çıktım. en sonunda sonuç aldım. şimdi yüzüme bakanlar beni tanıyamıyor. pırıl pırıl oldu. sinoz kremden allah razı olsun diyorum. yenisi çıkmasın diye de kullanmaya devam edicam. benim lekelerim gittiya herkesinki gider diyorum. şüphesi olan hanımlar hiç düşünmesin. başka sözüm yok
melike kısa
sinoz krem sayesinde sivilce lekelerimden kurtuldum. çok çok çok memnun kaldım yapanlara çok teşekkür ederim. denemediğim krem kalmamıştı. en iyisi kesinlikle sinoz
nuray biçer
sinoz kremi 1,5 aydır kullanıyorum. benimde küçük ama koyu renkte çillerim vardı. çillerimden eser kalmadı. yanağımdaki epilasyon lekesi azaldı. sinozun şampuanını da kullandım çok memnunum bütün ürünler çok güzel
nurhan karaçengel
güneş lekelerim var bu ürünleri kullanan arkadaşlar varsa lütfen nekadar zaman içersinde lekelerden kurtulmuşlar yazmalarını önemle rica ediyorum
Yasemin kıral
merhaba ben izmirden yasemin. sinoz kremi eczacımın tavsiyesiyle kullandım. lekelerime tedavi oldu. yapanlara çok teşekkür ederim. eczanelerde aynı kampanya neden yok?
meral türker
adana'da yaşıyorum. buranın sıcağı malum. yaz aylarında yüzümde benek benek lekeler çıkıyor kışın biraz azalıyor. sinoz kremi düzenli kullanıyorum bu benekler bu yaz çıkmadı. mucize gibi bişey bu krem. şimdi kampanyadan üçlü set aldım. göz kremini de deneyip sonuçlarını yazacağım.
nevi baş
bende kremi bir buçuk aydan beri düzenli kullandım. benim 5 yıllık koyu güneş lekelerim vardı artık lekelerimi anlamak için çok yakından bakmak gerekiyor. şimdi bir kutu daha sipariş verdim bu kutu bitince zerresi kalmayacak anladım. emekli öğretmedim çok leke kremi denedim ama hiç bir fayda görmemiştim. sinozu yapanlara burdan çok teşekkür ederim. yüz temizleme jeli çok güzel temizliyor. göz altı kremini 15 gündür kullanıyorum çok yumuşak bir krem. endişesi olan arkadaşlar hiç düşünmesin denesin derim. düzenli kullanın kesinlikle işe yarıyor.
öznur yıldız
arkadaşlar göz çevresi kremi hakkında bilginiz varmı nasıl etki ediyormu
selin uz
sinoz leke kremini 2 haftadır kullanıyorum, omuzlarımda koyu lekeler var epey bi açıldı ama henüz tamamen geçmedi. almayı düşünen arkadaşlara yine de tavsiye ediyorum. şimdiye kadar denediklerimin içinde en iyisi bu oldu. bir kutu bittiğinde tekrar sonuçları yazacağım.
elif naz
kendimi bildim bileli lekelerimle mücadele ediyorum lazer bile yaptırdım hemde en pahalı olduğu dönemde bir faydasını göremedim sinoz kremi yeni aldım bugün başladım müşteri temsilcilerine güvendim umarım beni hayal kırıklığına uğratmazlar etkisini görürsem mutlaka paylaşıcam ve lekelerden kurtulmak isteyen milyonlarca insan var o sitelerede tanıtıcam herkes kurtulur inşallah
mine
bende aldım yüzümde güneş lekeleri var.. gerçekten işe yarasın bütün çevreme önericem
meryem kılıç
ürünü alalı 3 gün oldu ama bu siteden almadım taksit imkanı olmadığı için bence bu konuda bişey yapılsa iyi olur çünkü diğer ürünleride kullanmak istiyorum 3 günde lekelerde açılma oldu. büyük bir özenle kullanıyorum kullandıktan sonra ne kadar süre yıkamamalıyım bunu merak ediyorum
gülden k
henüz sipariş vermedim ama tereddüt ediyorum yararı olurmu diye elip sipariş ver butonuna gitmiyo ya param boşuna giderse kullanıcı yorumları gayet olumlu ama bilemiyorum lütfen yardım
arzu gürkan
kremi 1 ay düzenli kullandım yüzümde epilasyon kaynaklı ve elmacık kemiğinde hafif bir güneş lekesi vardı tamamen kayboldu. ilk bir hafta bşiey anlamadım sonraları hızlı bir açılma oldu. yarım kutu anca bitti 1 ayda. kalanını omuzlarımdaki koyu güneş lekelerine sürdüm 1 haftadır devam ediyorum henüz bir açılma yok. şimdi ikinci kutuyu sipariş ettim. yanında gönderdikleri göz kremi çok yumuşak kaz ayakları bölgeme sürüyorum. şimdilik memnunum. yüz temizleme jeline de 10 üzerinden 8 veririm. sonuçta 3 ürün bu fiyata bence verdiği parayı hakediyor. zaten lekelerim geçsin 300 lira bile veririm diyordum. her ciltte aynı etkiyi yapmaz diye korkarak almıştım ama memnun kaldım ben. iş yerindeki arkadaşlara da aldırdım. burdan sinoz çalışanlarına teşekkür ediyorum.
hatice sayım
kremi 10 gündür kullanıyorum yüzümdeki çilleri açtı ama omzumdaki koyu güneş lekelerinde bir fark göremiyorum şimdilik. birde 30 ml i az bulmuştum ama bu krem bana en az 2 ay gider. kullanmayı düşünen hanımlar denemekten zarar gelmez bence. en azından şimdiye kadar kullandıklarımın içinde en iyisi bu oldu diyebilirim
lale çavdar
ben kullanmaya başlayalı daha 2 gün oldu bakalım ne gibi bir sonuç gösterecek gelişmeleri paylaşırımm
nuran ta
bende aldım benimde güneş lekelerim var bakalım görelim sonucu merak ediyorum eğerki gerçekden sonuç güzelse...herkese tavsiye edecem şimdiden teşekkürlerr..
şenay korkmaz
şimdiye kadar boşuna leke kremlerine para harcamışım. sinozla lekelerimden 15 gün sonunda kurtuldum, şimdi bütün arkadaşlarıma aldırıyorum. tereddütü olan arkadaşlar hiç düşünmesin. şiddetle tavsiye ediyorum.
leyla çalışkan
ben bu krem sayesinde çillerimden kurtuldum ilk defabu yaz çillerim olmadan gezdim
YASEMİN BUYOLDA
BENDE SİNOZ LEKE KREMİ ALDIM DÜN SİPARİŞ VERDİM BUGÜN GELDİ YARINDAN İTİBAREN KULLANMAYAYA BAŞLAYACAĞIM YORUMLARDAN ETKİLENEREK ALDIM BENNİM SORUNUM GÜNEŞE MARUZ KALAN CİLDİMDE LEKELER OLUŞMASI KULLANDIKTAN SONRA FAYDASINI GÖRSEMDE GÖRMESEMDE PAYLAŞICAM ARKADAŞLAR İYİ CİLTLER HOŞCAKALIN
sema kasap
sinoz kremi kullandım ve hala kullanmaya devam ediyorum. kampanyadan dolyı iki set daha aldım. arkadaşlar daha önce kullandığım kremler gibi değil. etkisini çabuk gösteriyor. birde mutlaka evden çıkmadan önce de kullanın. yüz temizleme jelini mutlaka kullanın sürmeden önce. ben çok memnunum.
beyza günay
kremi iki haftadır kullanıyorum çok koyu güneş lekelerim hem elmacı kemiğimde hem omuzlarımda vardı şu an yok denecek kadar azaldı. inşallah tekrar koyulaşmaz. bütün arkadaşlarıma aldırdım. almayı düşünen arkadaşlar sakın kaçırmasın krem işe yarıyor.
seda kasımoğlu
merhaba yorumlarınıza göre baya işe yarıyor galiba bende'de güneş kelesi ve epilasyondan kaynaklanan lekeler var birazda çillerim bakalım faydasını görecekmiyim çok krem denememe rahmen hiç faydasını görmedim yeni sipariş verdim sonuçunu sizinle paylaşıcam şimdiden teşekürler sinoz umarım anlatılanlar kadar varsın :)
selma karaoğlan
hafif güneş lekelerim vardı bir 10 gündür kullanıyorum. sadece dudak üstümdeki epilasyon lekesi kaldı. yanlız orda görüştüğüm hanım yaz boyunca kullanın yeni leke oluşmasın dedi. gönderdikleri yüz temizleme jeli de çok güzel. alerji yapmadan derinlemesine temizliyor. ben çok memnun kaldım.
filiz uzunkasap
dudak üstümde epilasyon lekelerim var onlarda pek fayda etmedi ama sivilce lekelerimi birkaç günde geçirdi. hediye gönderdikleri yüz maskesi çok güzel tebrik ederim.
şeyma
arkadaşlar krem güzel evet kullanırken yeni leke oluşmuyor, daha önce olanları da giderdi. ama kullanmayı bırakınca yeni leke çıkarmı. içerisinde güneş koruyucu var deniyor. yeni leke oluşmaması için sürekli bu kremimi kullanmamız gerekiyor yoksa güneş koruyucu kullanmak yeterli olurmu. bu konuda bilgisi olan varmı?
esra tok
sinoz leke kremini 1 haftadır kullanıyorum güneşte çıkan kışın kaybolan çillerim vardı. şu an antakyadayım ve yazın çıkan çillerim kayboldu. bu krem gerçekten işe yarıyor. kutu bittiğinde yine yorumlarımı yazacağım
cemile serin
leke kremi çok güzel kampanyadan yararlanıp iki set aldım teşekkürler sinozzz
handan ayçiçek
sinoz leke kremiyle eczacımın tavsiyesiyle tanıştım. 1 kutu bitti şimdi yenisini sipariş ediyorum. gerçekten çok etkii bir krem. biraz fiyatı pahalı ama verdiğime deydi. sinoz yetkililerine çok teşekkür ederim. tek kullanımlık şampuan ve maskeden bende istiyorum :))
hanife çakır
leke kreminden çok memnunum. son siparişimde tek kullanımlık şampuan ve yüz maskesi hediyesi için sinoz yetkililerine teşekkür ederim
nergis ulusoy
15 gündür kullanıyorum lekelerim çok koyu, hafif bir açılma var inşallah bu dertten kurtulucam. şimdilik herkese tavsiye ederim. sinozun şampuanı çok güzel
özlem kuru
hafif güneş lekelerim vardı 1 ayda hepsinden kurtuldum. arkadaşımın sivilce lekeleri vardı 10 gün kullandı lekeleri gitti. ben kullanmaya devam ediyorum adanada yaşadığım için yeni leke oluşsun istemiyorum. bence güzel bir ürün
nadire uzun
sinoz leke kremini iki aydır kullanıyorum. 13 yıllık güneş lekelerim epey bir açıldı fakat tamemen geçmedi. sanırım bir ay sonra tamamen geçicek. bu arada yeni lekem hiç oluşmadı. şu an tatildeyim ve hergün güneşe çıkmadan önce de sürüyorum. yazın çıkan güneş çillerim bu sene çıkmadı. tavsiye ederim
selma bektaş
harika bir ürün herkese tavsiye ederim.sinozun şamuanındanda ayrıca çok memnun kaldım .teşekkürler kaliteli ürünleriniz için ....
K.Reyhan
arkadaşlar bende bu gün aldım sinoz leke kremi inşallah iyi gelir okadar çok örün aldımki anlatamam hepsini toktorların önerdidigi ilaçlarda var yıllardır güneş lekesiyle savaşıyorum ne duydumsa onu kullandım ama hiç sonuç alamadım doktorada gitim ondanda sonuç alamadım bakalım sinoz krem nasıl bir sonuç verecek umarım iyi sonuç alırım hayal kırıklıgından bıktım iyi sonuçda kötü sonuçda alsam yazacagım arkadaşlar
Aysel T.
Sinoz'la yeni tanıştım umarım işe yarar değişiklik farkedersem tekrar yazıcam.
Özlem Ç.
Sinoz leke kremini kullanıyorum ama güneşten kaynaklanan lekelerim daha tümüyle gitmedi.
Nuray S.
Leke kremini kullanmaya başladım ve ben açılma var sanki derken arkadaşlarım iyice farkedince lekelerdeki açılmaları gerçekten de işe yaradığını anladım.Çok memnun kaldım ve hala kullanıyorum.
Serap O.
Benim çok hafif çillerim vardı güneşte artıp kışın azalıyordu. Leke kremini kullanıyorum ve çillerim tamamen kayboldu. bütün arkadaşlarıma tavsiye ettim. çok teşekkür ederim.
Sueda Ç.
yorumlar üzerine aldım,Yeni kullanmaya başladım.Şimdilik bir değişiklik olmadı.kullanmaya devam edeceğim,sonucunu yine yazarım.
Selime İ.
tşk ederek başlamak istıyorum,bir süredir kullanıyorum ilk zamanlar sadece akşamları kullandım sonra sabah akaşam kullandım ikici kutuyu ve göz kremınıde yenı aldım gerçekten çok faydasınız gördüm....tavsiye ederim....yaşım 44 ama zaten gençtim cildim daha sıkı daha parlak ve sıkı bır hal aldı...çevremde bunu farketti....tşk ler SİNOZ....
Diloş S.
benim burnumun üzerinde ben var ve fondotenlerle kapatmaya çalışıyorum bu krem işe yararmı bana bilgi verirseniz sevinirim yararsa almayı düşünüyorum hemen
Feray C.
kullandım çok memnun kaldım ama çoook pahalı tekrar sipariş vermek istiyorum ama biraz indirim olsa daha memnun kalıcam sürekli kullananlarda benimle aynı düşüncededir eminim...tşkler sinoz
Sevgi
ben kısa bir süredir kullanıyorum eşim açılıyor diyor ama çevremdeki arkadaşlarım kremi kullandığımı biliyorlar ve soruyorum açılma olmadığını söylüyorlar kendimde görüyorum açılma olmadı benim lekelerim çok inatçı ve koyu herhalde bende etki etmedi birinci kutu bitmeden bayram kampanyasından ikinci kutuyuda aldım. benim lekelerim 3 kutuda bile gitse razıyım ama. sinoz benim lekelerimi geçirirse kimse korkmadan alsın.bir haftada lekeleri giden arkadaşların demekki lekeleri yoktu
Nilgün
Leke kremini kullanıyorum güneş ve hamilelik lekelerim vardı fark edilecek kadar acılma oldu tamamen gecicek gibi ben memnun oldum
Esma
Sinoz leke kremini kullanmaya başladıktan sonar lekelerim tam anlamıyla açılmasada 2 kutuyu kulanmaya başladığımdan sonra istediğim sonucu alacağıma inanıyorum.1 kutu bitti 2. kutuyu sipariş etim. Yüzümde oldukça yoğun güneş ve sivilce lekeleri var
Leyla Kaba
sinozun leke kremini kullanıyorum. yaşım 40 ve çok koyu lekelerim vardı. şu an lekelerim tamamen geçmiş durum. herkese tavsiye ederim
Nuray Yardım
ben yeni kullanmaya başladım şimdiden ciltteki lekelerin acıldıgını gördüm ve çok güzel bi krem tşk sinoz
Güneş Yıldız
Sinoz Leke Kremini kullanmaya başladım gerçekten farkı farkediliyor.arkadaşlarımdan da lekelerimin açıldığı konusnda yorumlar aldım teşekkürler sinozz..
Arzu Ay
Bende Sinoz Leke Kremini kullanıyorum henüz bir belirti görmedim cildimdebirtürlü anlayamadım yazılan yorumlarda herkez memnun açıkcası ben kendi adıma memnun kalmadım umarım bu yazımı yayınlarsınız..
Seren Uslu
ben sinoz leke kremini kullanıyorum, sivilce lekelerim vardı ciddi manada azalma oldu. çok teşekkür ederim
Ayşe A.
Benim de güneş lekesi problemim var. Kışın azalan yazın çoğalan lekelerden. Sipariş verdim ve 1 kutu kullandım. Genel olarak iyi bir krem. Lekelerde kayboldu gibi ama kışdan dolayımı yoksa krem etkisimi henüz anlamadım. Ancak diğer leke açıcı kremler gibi yüzümde yanma hissi uyandırmadı en azından. Bir de yüzümde bir gerginlik hiis oluşuyordu ilk zamanlar. Sivilce problemi de yaratmadı. Dediğim gibi genel olarak iyi bir krem. Yazın güneş etkisiyle lekeler çoğalacakmı yoksa gerçekten lekeler kayboldumu ilerleyen zamanlarda yorumlarımı paylaşıcam.Yine de1 kutu daha sipariş vericem. Ancak fiyatlarda biraz indirim olsa iyi olacak.
Elif U.
Arkadaşlar ben sinoz leke kremine başladım. Gelişmeleri buradan yazacağım. Umarım olumlu sonuç alırım. Umarım hepimiz olumlu sonuç alırız :)))
Nihal Satıcı
sinoz leke kremini iki kutu kullandım ve gerçekten lekelerimde bayağı düzelme oldu ama fiyatı biraz yüksek olduğu içinde başka bi ürün aldım açıkcası biraz daha ucuz bir ürün ama hiç bir faydasını göremedim ucuz aldığım ürünün temelli bu lekelerimden kurtulmak için ne kadar daha sinoz leke kreminden kullanmalıyım beni bilgilendirirsiniz çok memnun olurum şimdiden teşekkürler
İsim Soyisim:
Telefon No:
Gizlilik Politikasını Okudum Onaylıyorum.